نویان طب مانلی

معتبرترین شرکت واردکننده تجهیزات پزشکی و کلینیکی

معرفی دستگاه لیزر کیوسوییچ و کاربرد های آن

۱۷ بازديد

معرفی دستگاه کیوسوییچ و تاثیرات آن

این دستگاه  یکی از تکنیک ‏های موثر برای درمان لک های پوستی و پاک کردن تاتو می ‏باشد. لک ‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‏ شوند.

دستگاه لیزر کیوسوییچ در چه مواردی به کار می رود؟

خرید دستگاه لیزر سایناشور

این دستگاه  درمانی ایده آل برای از بین بردن لک های پوستی است. وقتی شما این درمان را انجام می دهید پوست شما برای مدت زمان کوتاهی در اثر جذب انرژی لیزر کمی خاکستری و سفید می شود. اگر پوست شما رنگدانه های زیادی داشته باشد ممکن است کمی کبودی نیز ایجاد شود. همچنین ممکن است که برای چند روز پوست شما تاول های کوچکی بزند. در مجموع 7 تا 10 روز طول می کشد تا پوست شما بهبودی کامل پیدا کند.

عملکرد دستگاه لیزر کیوسوییچ 

این دستگاه با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

خرید دستگاه  لیزر ناب وی

مزایا و موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ، روشی کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک های قهوه ای صورت، لک های جای جوش، رگ های عنکبوتی و .. می باشد.

لیزر کیوسوییچ پوست را سفت کرده و افتادگی صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها را بهبود می بخشد و لک های تیره را از بین می برد.

جای آکنه را برطرف می کند، بافت های پوست را ترمیم می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.

عزت نفس شما را بالاتر می برد و پوستی جوان تر به شما می دهد.

رنگدانه های پوست را درمان می کند و تغییر رنگ پوست را از بین می برد.

سلول های مرده پوست را کاهش می دهد.

پوست را کاملا تمیز می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.

رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد و آن ها را به طور دائم از بین می برد.

کلاژن ‏سازی و جوان‌سازی پوست

بهبود لک زخم و تیرگی موضعی

از بین بردن قارچ ناخن

از بین بردن ملاسما

رفع  هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب

از بین بردن لک های ناشی از افزایش سن

از بین بردن کراتوز سبورئیک

رفع  لنتیگو سیمپلکس

 از بین بردن چین‌ و چروک ‏های صورت و بهبود بافت آن

رفع  خال، کک‏ و مک پوست صورت و بدن

درمان آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست

پاک کردن تتو

درمان کردن لک صورت با استفاده از کیوسوییچ:

درمان لک صورت که یکی از بیشترین موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ می باشد، تاثیرگذاری بسیار بالایی نیز در درمان لک صورت دارد.

خرید دستگاه لیزر سایناشور

از بین بردن  تاتو با لیزر کیوسوییچ چگونه انجام می شود؟

این دستگاه یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگ های خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: درم ابرژن، فریز، لیزر CO2، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی را بر جای می گذارد. اما روش کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری را بدون عارضه دارد.

 

چه عواملی بر عملکرد لیزر کیوسوییچ تاثیر میگذارد؟

پاک شدن رنگ های تاتو به عمق نفوذ رنگ ها، مدت زمان تاتو، نوع و جنس رنگ بستگی دارد. کیوسوئیچ روی رنگ های تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.

مراقبت‏ های قبل از لیزر کیوسوییچ

از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.

قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.

استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.

وقتی قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.

دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.

مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوییچ

 

تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.

از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.

بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.

10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.

حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.

می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.

تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوییچ

خانم های باردار

سابقه بروز تبخال (هرپس سیمپلکس)

سابقه کلوئید (گوشت اضافی در ناحیه زخم‏های قدیمی)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
aparat
 

دستگاه تیتانیوم پلاس بهترین انتخاب برای کلینیک زیبایی

۱۸ بازديد

 

چند تا از مهم ترین ویژگی‌ های  دستگاه  تیتانیوم

این دستگاه  برند آلما Titanium laser ویژگی های خاص و زیادی دارد که این دستگاه را متمایز و متفاوت از سری دستگاه های قبلی بازار کرده است. دراینجا 7 ویژگی مهم آن بررسی و توضیحات بیشتری در موردشان می دهیم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

1. بهره‌ مندی از طول موج‌های مختلف

2. مجهز به سیستم خنک کننده

3. تسریع روند درمان

4. مناسب برای تمامی پوست‌ ها

5. از بین بردن کامل فولیکول‌ های مو

6.بدون درد حین و پس از آن

7.قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن

دستگاه تیتانیوم با سایر لیزرها چه تفاوت‌هایی دارد؟

طول موج و فرکانس‌ های قوی:

مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌های لیزر مربوط به طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها با طول موج بسیار ضعیف، قابلیت از بین بردن موهای زائد را ندارند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه‌ لیزر هنوز نتوانسته‌اید نتایج امیدبخشی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم با برخورداری از طول موج‌ های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی و مطمئن برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود.پ

اندازه نقطه پرتو:

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

تفاوت‌ لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌ ها مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن‌ها است. هر چقدر اندازه اسپات لیزر دستگاه بزرگتر باشد بر تسریع روند درمان تأثیرگذار است. بیشتر لیزرها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن قطر تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن طیف وسیعی از پوست، درمان را آسان‌‌تر می‌کند.

طول عمر بالای دستگاه:

دستگاه‌ های لیزر بر اساس نوع تکنولوژی به کار رفته از لحاظ مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دسته محصولاتی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارد و با داشتن دو هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.

خرید دستگاه تیتانیوم

امروزه لیزر تیتانیوم با تکنولوژی نوین خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که تولیدکنندگان آن را روانه بازار می‌کنند. دستیابی به نتایج مطلوب با استفاده از این محصول، خیال خریداران را درباره تهیه آن آسوده کرده است.

به هنگام خرید این دستگاه توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است از جمله باید حتما از شرکت‌های معتبر خریداری شود. مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌ های لیزر فعالیت دارند که همه آن‌ها محصولات مطلوبی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. برای کسب آگاهی از مرغوبیت دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست می‌ توان با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرد و سپس اقدامات لازم را برای خرید انجام داد.

نکته قابل توجه دیگر، ضمانت محصول و خدمات پس از فروش است. اگر یک کالا فاقد ضمانت باشد در صورت خرابی دستگاه، کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و به هیچ وجه قابل جبران نیست. معمولا شرکت‌ های معتبر با 10 سال خدمات پس از فروش، لیزرها را به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند.

با تهیه این محصول امکان لیزر موهای زائد در قسمت‌ های وسیعی از پوست وجود دارد. این عامل در کنار سایر فناوری‌ های به کار رفته در آن به ایمنی بالای دستگاه کمک می‌کند.

اگر قصد دارید لیزر منحصر به‌ فردی برای کلینیک زیبایی خود فراهم کنید، پیشنهاد ما خرید سوپرانو تیتانیوم است. باید بگوییم این دستگاه از پیشرفته‌ ترین محصولات زیبایی پوست به شمار می‌آید و مطابق با اصول فناوری دنیا به شکلی تولید شده است که احساس رضایت‌بخشی را برای افراد به ارمغان می‌ آورد.

مراکزی که در زمینه فروش دستگاه‌ های زیبایی و جوانسازی پوست نظیر لیزر فعالیت دارند، حتما باید گواهینامه معتبر بین‌المللی GMT را کسب کنند. از سوی دیگر، اخذ مجوزهای علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری وزارت صنعت و معدن ضروری است.

چرا باید از دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 استفاده کنیم؟

 

دستگاه لیزر سوپر تیتانیوم، یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در هر سال جدید، یک نسخه پیشرفته تری را تولید می کند. لیزر تیتانیوم 2024 با استفاده هم زمان از موثرترین طول موج ها برای رفع موهای زائد یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است. این دستگاه با طول موج 1064 نانومتر میتواند سطح بزرگی از بدن را پوشش دهد و باعث کاهش زمان و هزینه می شود. فناوری خنک کننده پیشرفته و استثنایی در سوپر تیتانیوم 2024 ارتقاء یافته است و مراجعه کنندگان درد کمتری را احساس می کنند. دلایل استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد عبارت اند از:

برای خرید دستگاه لیزر میتوانید وارد وبسایت نویان بشوید.

  1. دستگاه های لیزر جدیدتر معمولا از تکنولوژی به روزتر و پیشرفته تری استفاده می کنند.
  2. می تواند کارایی بهتر و بالاتر در حذف موهای زائد داشته باشد.
  3. هر تکنولوژی جدیدتری جوری طراحی می شود که نسبت به نسل قبلی عوارض کمتری داشته باشد.
  4. دستگاه های جدید لیزر تیتانیوم 2024 دارای ویژگی هایی هستند که استفاده را برای اپراتور و مراجعه کنندگان راحت تر می کند.
  5. دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 قابلیت انجام جلسات سریع تری را دارند و قسمت های بیشتری از موهای زائد بدن را در یک جلسه ازبین می برند.
  6. لیزر سوپر تیتانیوم 2024 بر اساس تحقیقات و تجربیات بیشتری توسعه یافته است که باعث بهبود نتایج می شود.
  7. اپلیکاتورهای مختلفی برای قسمت ها مختلف بدن در این دستگاه طراحی شده است که اندازه های مختلف اپلیکاتور لیزر را برای قسمت های مختلف بدن آسان می کند.

قیمت دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم  با توجه به عملکرد مناسبی که دارد در مقایسه با لیزرهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک‌های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. در حال حاضر به دلیل تغییرات دائم نوسانات بازار، لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شود، قیمت آن بر اساس نرخ دلار مشخص می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش دلار بر هزینه نهایی دستگاه تیتانیوم بی‌تأثیر نخواهد بود.

مدل این دستگاه و برند آن نیز عامل مهمی در تعیین قیمت محصولات است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری هر روز مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌شود که قیمت‌ های بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد. این را هم اضافه کنیم که برخی کشورهای تولیدکننده دارای برندهای معتبری هستند، هر چقدر کیفیت و برند محصول در بین مردم محبوب باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

تفاوت لیزر دایود و الکس

لیز دایود و الکس دو نوع از تکنولوژی های لیزر هستند و برای حذف موهای زائد بدن و صورت قابل استفاده اند. که هر دو در دستگاه لیزر سوپر تیتانیوم 2024 استفاده شده اند، ولی تفاوت هایی باهم دارد و همین تفاوت ها باعث می شود که این دستگاه برای هر نوع تایپ پوستی مناسب باشد. این تفاوت ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. طول موج لیزر دایود حدودا 800 نانومتر و طول موج لیزر الکس 755 نانو متر می باشد.
  2. لیزر دایود روی موهای تیره و ضخیم تر و لیزر الکس روی موهای نازک و روشن تر تاثیر دارد که به همین لیزر تیتانیوم 2024 برای هر نوع ضخامت و رنگ مویی قابل استفاده است.
  3. یکی از مهمترین تفاوت های لیزر الکس و دایود، تاثیر گذاری آنها روی رنگ پوست است، لیزر دایود به دلیل عمق نفوذ بیشتر روی پوست های تیره اثرگذاری بیشتری دارد و لیزر الکس برای پوست های روشن مناسب تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

محدودیتی در اجاره دستگاه لیزر وجود دارد؟

۱۸ بازديد
ما اینجا در شرکت تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی شرایطی رو فراهم کرده که امکان اجاره دستگاه لیزر رو داشته باشید و به درآمد مورد نظر خود برسید وکسب درآمد کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
اول به خود اجاره دستگاه لیزر بپردازیم.
قاعدتا اگر شما یک مرکز زیبایی تخصصی را اداره می‌کنید به تجهیزات باکیفیتی نیاز دارید. باوجود صدها مدل دستگاه لیزر در بازار، بی‌شک تهیه آخرین‌مدل هزینه زیادی را به همراه دارد. علاوه بر قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی هستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به آموزش ضعیف کارکنان، تهیه تجهیزات منسوخ‌شده و خرید تجهیزاتی شود که هزینه ارتقا و سرویس ‌دهی بسیار بالایی را به کلینیک تحمیل می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اجاره دستگاه لیزر یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گسترش بیزینس و اضافه کردن درمان‌های پزشکی جدید به لیست خدمات کلینیک و مطب پزشکان متخصص است.
مزایای اجاره دستگاه لیزر
 
 
اجاره کردن دستگاه لیزر می‌تواند مشکلات مربوط به سرمایه اولیه را تا حد قابل‌ملاحظه‌ای برطرف کند. پیش از هر چیزی تهیه فضای مناسب برای راه‌اندازی کلینیک یک‌قدم پرهزینه و چالش‌برانگیز است، اما با رنت دستگاه لیزر و ارائه خدمات درمانی مانند رفع موهای زائد از طریق این تکنولوژی، می‌توان هزینه‌های مربوط به فضا و تجهیزات پزشکی را کاهش داده و مطب را به یک مکانی سودآور تبدیل کرد. گسترش خدمات درمانی نیز باعث ماندگاری شما در فضای رقابتی و حرفه‌ای می‌شود. علاوه بر آن در هنگام اجاره لیزر، عملاً هزینه‌های مربوط به نگهداری و فرسودگی دستگاه بر عهده شما نخواهد بود.
دستگاه لیزر مو محبوب‌ترین و پرسودترین لیزر برای اجاره و ارائه خدمات در کلینیک‌های زیبایی می‌باشد. خرید دستگاه­­‌های گران قیمت زیبایی همواره برای صاحبان کلینیک­‌ها و متخصصین زیبایی چالش برانگیز بوده ­است. تنوع بسیار بالای این گروه از محصولات خریداران را در انتخاب بهترین دستگاه دچار تردید می‌­کند و تهیه‌ی آخرین مدل‌­های موجود در بازار نیز هزینه‌­ی زیادی را به دنبال دارد­. هم­چنین با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، دستگاه خریداری شده ممکن است به تدریج منسوخ شود و کارآمدی آن کاهش یابد؛ بدین ترتیب سرمایه ­گذاری شما با تهدید روبرو خواهد شد.
 
 
اینجا اگر بخواهیم کلی بگیم، توصیه می­شود پیش از خرید دستگاه­­‌های گران ­قیمت مانند لیزر مو، سوالات زیر را درباره‌­ی کسب و کار خود مورد بررسی قرار دهید:
هزینه های اجاره دستگاه لیزر مو چقدر است؟
 
آیا تعداد مشتری کافی برای توجیه چنین سرمایه‌گذاری دارید؟
 
هزینه تبلیغات برای خدماتی که ارائه می‌دهید چقدر خواهد بود؟
هزینه‌­های نگهداری دستگاه لیزر مو چقدر است؟ چه قطعاتی نیاز به تعویض منظم دارند؟
آیا اجاره دستگاه لیزر مو بصرفه‌تر نیست؟
آیا دستگاه خریداری­ شده شامل ضمانت نامه می­‌باشد؟ هزینه‌­های گارانتی آن چقدر است؟
آیا شرکت موردنظر توانسته است رضایت مشتریان پیشین خود را در زمینه‌­ی پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش کسب کند؟
سرمایه موردنیاز برای رنت دستگاه لیزر
اگر انتخاب شما اجاره دستگاه لیزر است طبیعتاً هزینه کمتری را نسبت به خرید دستگاه پرداخت خواهید کرد اما لازم است به‌طور مداوم به پرداخت‌های ماهیانه ادامه دهید. ازآنجاکه پرداخت‌های مربوط به رنت دستگاه لیزر نسبت به هزینه خرید آن کم است شما می‌توانید با اضافه کردن دستگاه به کلینیک و افزایش سطح کیفیت خدمات درمانی خود، خیلی سریع سود کسب کنید
اگرچه مالکیت دستگاه اصلی‌ترین مزیت خرید دستگاه لیزر است اما هزینه بالای خرید دستگاه چالش بزرگ‌تری است. در هنگام خرید دستگاه لیزر علاوه بر قیمت دستگاه لازم است هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری را نیز در نظر بگیرید. حتی به‌روزترین و گران قیمت‌ترین دستگاه‌ها نیز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای نیاز دارند.
اساساً قیمت خرید و اجاره دستگاه لیزر به مدل دستگاه و تعداد شات‌های آن بستگی دارد.
واقعیت‌های اجاره دستگاه لیزر
 
 
اجاره دستگاه لیزر، مرکز درمانی شمارا از مسئولیت‌های مربوط به خرید دستگاه نجات می‌دهد. درواقع ممکن است علاوه بر اجاره دستگاه بتوانید از خدمات تکنسین حرفه‌ای شرکت ارائه‌دهنده لیزر اجاره‌ای نیز استفاده کنید. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، دیگر مجبور نیستید مراحل مربوط به صدور گواهینامه لیزر را طی کنید.
 
نویان طب مانلی واردکننده و تولیدکننده انواع دستگاه های کلینیکی و زیبایی و لیزر
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
 

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال و تاثیر آن در جوانسازی پوست

۱۸ بازديد
پوست یکی از مهم ترین سرمایه های سلامتی بشر است که ما را در برابر آلودگی ها و میکروب ها محافظت می کند. هر چه سن ما بالاتر می رود میزان تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین کاهش می یابد. با کاهش تولید این دو پروتئین ضروری به مرور پوست شفافیت و خاصیت کشسانی خود را از دست داده و به چین و چروک ها افزوده می شود. اما جای نگرانی نیست خوشبختانه با پیشرفت روز افزون علم در حوزه زیبایی روش های بسیاری در حوزه جوانسازی پوست ارائه شده است که یکی از این روش ها لیزر آر اف فرکشنال می باشد. لیزر آر اف فرکشنال یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست بوده که ما قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. اگر شما هم می خواهید درباره این روش موثر در جوانسازی اطلاعاتی کسب کنید لازم است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
 
 
دستگاه لیزر آر اف فرکشنال(RF Fractional) چیست ؟
دستگاه آر اف فرکشنال یکی از به روزترین شیوه های جوانسازی پوست بوده که روشی ایمن و کم تهاجمی بدون جراحی می باشد. در لیزر آر اف فرکشنال با استفاده از امواج رادیویی به لایه میانی پوست نفوذ می شود. همین امر سبب تحریک کلاژن سازی و احیای مجدد پوست می شود. لیزر آر اف فرکشنال کاربردهای بسیاری دارد و جوانسازی و کلاژن سازی پوست تنها یکی از کاربردهای آن می باشد. برخی از دیگر کاربردهای لیزر آر اف فرکشنال به شرح زیر می باشد:
پنهان جای زخم
از بین بردن اسکارهای روی پوست
 شفاف شدن پوست
لیفت پوست صورت و گردن
رفع کردن منافذ باز پوست
رفع کردن پوست افتاده یا شل شده
از بین بردن استرچ مارک
رفع آکنه های کیستی
برطرف کردن مشکلات رنگ و بافت پوست
درمان لک های پوستی
لاغری موضعی درمان تعریق زیر بغل

تکنیک های آر اف فرکشنال
دو تا از روش های رایج 
دستگاه  آر اف
 میکرونیدل
 کوانتراج
است که با کمترین عوارض بیشترین تاثیر را در جوانسازی پوست دارد. در ادامه به طور مختصر به توضیح این دو روش می پردازیم.
آر اف میکرونیدل در آر اف میکرونیدل از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می شود و این سوزن ها تا عمق دو میلیمتری پوست وارد می شود. بدین ترتیب امواج رادیویی به داخل پوست نفوذ می کند. روش آر اف میکرونیدل ترکیبی از لیزر آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ می باشد. این روش به تولید هر چه بیشتر کلاژن ها کمک می کند.
آر اف کوانتراج اثر بخشی این روش نیز بسیار بالا بوده و از فناوری تک قطبی و دو قطبی در آن استفاده می شود. در روش آر اف کوانتراج مشکلات موجود در لایه های سطحی و عمقی پوست برطرف خواهد شد.
 
 
دستگاه آر اف فرکشنال چگونه کار می‌کند؟
 پوست از سه لایه اپی درم ، درم و هیپودرم تشکیل شده است. در حقیقت اپی درم لایه از پوست بوده که روی سطح بدن دیده می شود. درم لایه میانی پوست و هیپودرم قسمت زیرین پوست می باشد. با افزایش سن کاهش کلاژن سازی بر روی هر سه قسمت پوست تاثیر می گذارد و هدف از جوانسازی احیای هر سه ناحیه می باشد. اما آر اف فرکشنال چگونه کار می کند؟
دستگاه لیزر آر اف فرکشنال با استفاده از RF یا رادیو فرکانس انجام می شود. دارای دو طول موج بلند و کوتاه بود و انرژی آن توسط سوزن به داخل پوست منتقل می شود. آر اف فرکشنال بر لایه های سطحی پوست یا عمقی پوست تاثیر می گذارد.
جهت اطلاع از دستگاه rf  به سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.
اثر بخشی آر اف فرکشنال بر جوانسازی پوست
روش آر اف فرکشنال با تحریک کلاژن سازی و فعال کردن فیبروپلازی همراه می باشد.
تحریک کلاژن سازی
امواج رادیوفرکانسی RF در لایه درم سبب تحریک کلاژن سازی می شود. کلاژن یک پروتئین حیاتی برای پوست می باشد و سبب شادابی و قوام پوست می شود. در حقیقت انرژی وارد شده در لایه درم به گرما تبدیل می شوند و همین افزایش دما سبب تحریک کلاژن سازی می شود.
فعال کردن فیبروپلازی
فیبروپلازی در واقع پروسه ساخت بافت های فیبروزی می باشد. بافت های فیبروزی سبب تحریک ساخت کلاژن ها شده و هم چنین باعث می شوند این رشته های پروتئینی کوتاه تر و مستحکم تر شوند.
چه کسانی کاندید آر اف فرکشنال نیستند؟
با وجود اینکه روش جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال روش بسیار موثری می باشد اما شامل همه افراد نمی شود. به این صورت که افراد زیر نمی توانند از این روش برای جوانسازی استفاده کنند:

مادران باردار و شیرده افراد مبتلا به بیماری پوستی افرادی که ایمپلنتهای فلزی در بدنشان دارند.
افراد دارای مشکلات قلبی افراد دارای بیماری های خود ایمنی
 
 
علاوه بر موارد گفته شده لازم به ذکر است افرادی که از داروی راکوتان استفاده می کنند نباید از این روش جوانسازی پوست استفاده کنند. به همین جهت توصیه می شود جهت انجام آر اف فرکشنال به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه کنید.
چه کسانی گزینه مناسبی برای آر اف فرکشنال هستند؟

افرادی که مشکلات قلبی ندارند و بیماری های خاصی مانند بیماری های پوستی پسوریازیس ندارند می توانند این روش را برای جوانسازی انتخاب کنند. این روش بیشتر روی افراد 30 تا55 ساله به کار گرفته می شود و نتایچ مثبتی به همره دارد. البته توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال تاثیر بسزایی در پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بهبودی شما دارد. هم چنین توصیه می کنیم نگران عوارض آر اف فرکشنال نبوده و به راحتی اقدام به انجام این روش کنید.
 

قیمت دستگاه لیزر در اصفهان چقدر است؟

۲۱ بازديد
دستگاه لیزر تیتانیوم، یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد، این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به ارائه درمان بدون درد کمک کند. سوپرانو تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول موج‌های لیزری مختلف را به‌طور همزمان ارائه دهد. با ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می‌تواند پوستی صاف را برای همیشه به شما بدهد،دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم یک دستگاه لیزر موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند، را دارا می باشد. خرید دستگاه لیزرتیتانیوم برای کلینیک های زیبایی یکی از ضروریات می باشد، چون بیشتر مراجعین مطب های زیبایی، متقاضیان لیزر موهای زائد می باشد، بنابراین اگردر شیراز یا اصفهان و تهران هستید،  قصد دارید کلینیک خود را به تازگی تاسیس نمایید، جهت خرید دستگاه لیزر در شیراز و  همچنین خرید دستگاه لیزرموهای زائد در اصفهان با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با کلاژن سازی آراف فرکشنال، 20 سال جوانتر شوید!

جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال یکی از به روز ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و بی خطر بدون نیاز به عمل جراحی با نتایج بسیار خوب و ماندگار می باشد. برای انجام این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می شود که به لایه میانی پوست نفوذ کرده و سبب تحریک کلاژن سازی و تغییرات موثر دیگر در ساختمان پوست می شود. این تغییرات سبب زیباسازی و جوانسازی پوست شده و سبب تحریک تولید الیاف کلاژن می شود. برای این کار توسط دستگاه های RF انجام می شود. این دستگاه ها با ایجاد گرما با امواج رادیوفرکوئنسی که طیفی از نور می باشند انجام می شود، خرید دستگاه آر اف فرکشنال برای پزشکان زیبایی پوست و مو یکی از موارد ضروری می باشد. جدیدترین روش های جوانسازی پوست

تا شب عید به تناسب اندام مورد علاقه خود برسید!

این روزها با پیشرفت تکنولوژی روشهای غیرتهاجمی بدون جراحی مانند کرایوآراف، کویتیشن، EMS  ال پی جی، کرایولیپولیز، وکیوم آراف و… روی کار آمده تا افراد را از شر این چربیهای اضافه خلاص کند و تناسب اندام ایده آل را به او باز گرداند.متخصصین با بررسی شرایط بدنی افراد، میزان چربی های موضعی و سلولیت ها، دستگاه مناسب را برای درمان انتخاب می کنند و به هر فرد باتوجه به اضافه وزن هر فرد، لاغری با دستگاه می تواند همزمان با ایجاد فرم دلخواه، سلولیت ها را بهبود بخشد. مکانیسم دستگاه لاغری کرایو لیپولیز به حدی پیشرفت کرده است که با استفاده از روش های متعددی مانند حرارت، انجماد، امواج اولتراسوند، لرزش و … می توانند بافت چربی را کاهش دهند. بافت چربی با توجه به ناحیه بدن به دو دسته برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم می شوند.عملکرد لاغری با دستگاه کرایولیپولیز به گونه ای است که تا جایی که امکان پذیر است بافت چربی ها را به حالت برگشت ناپذیر تبدیل کند. به طوری که سلول های چربی در سوخت و ساز بدن وارد شوند و به انرژی تبدیل شوند. در این حالت دیگر سلول چربی برای رشد مجدد وجود نخواهد داشت، بنابراین خرید دستگاه لاغری کرایو لیپولیز یکی از لاین های پرکاربرد کلینیک های زیبایی می باشد. لاغری با تزریق بوتاکس معده

شما یک تتو کارید و در حوزه رفع تتو و خالکوبی های قدیی کار می کنید ؟

جوهرتاتو در زیر لایه سطحی پوست قرار میگیرد که حذف آن با مواد عادی کمی دشوار است و اغلب نیاز به جلسات متعدد لیزر دارد. حذف تاتو با لیزر یک عمل غیرتهاجمی است که با استفاده از اشعه لیزر، اقدام به شکستن رنگدانه های زیر پوست میکند و کمترین احتمال آسیب برای سلولهای اطراف رنگدانه را دارد، برای پاک کردن خالکوبی و تاتوها امروزه بیشتر از دستگاه لیزر کیوسوئیچ (Qswitch) مختلف استفاده می کنیم، مزیت این نوع از لیزرها تاباندن انرژی نوری بالائی در فاصله زمانی بسیار کوتاهی به پوست است. بعد از بیحسی موضعی و خنک کردن پوست با توجه به رنگ بکار رفته در خالکوبی، نوع لیزر کیوسوئیچ (Qswitch) انتخاب شده و شلیک اشعه آغاز میشود. با تاباندن اشعه لیزر رنگ بکاررفته در خالکوبی به ذرات کوچکتر تقسیم شده و به مرور زمان این ذرات بوسیله سلولهای سیستم ایمنی هضم شده و از منطقه دور میشوند. گذشت حداقل یک سال از عمر خالکوبی، استفاده از رنگ های تیره در خالکوبی و تک رنگ بودن آن از جمله عواملی هستند که راندمان و سرعت بهبودی را بالا میبرند. خالکوبی های چندرنگی، خالکوبی هایی که رنگ روشن دارند و نمونه هایی که رنگهای متالیک در آنها بکار رفته اند به تعداد دفعات بیشتری برای پاک شدن نیازمند هستند. رفع تتو بدن با دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای دریافت اطلاعات کامل درباره قیمت خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید. شماره تماس کارشناس : 09129096358 آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

پاسخگویی به سوالات خجالت آور درباره انجام لیزر موهای زائد

۱۹ بازديد
اجازه دهید بی‌تعارف صحبت کنیم، لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد می‌تواند موضوع خجالت‌آوری برای مکالمه باشد، خصوصاً در مکالمه با کسی که به ‌تازگی با او آشنا شده‌اید.


اگر در مورد پرس‌و‌جو کردن درباره هر یک از نواحی دشوار یا خجالت‌آور که ممکن است مشکل رشد موهای زائد داشته‌ باشند، مضطرب هستید، دیگر نیاز نیست نگران باشید! کادر لیزر‌ موهای زائد، متخصصین پزشکی هستند، که به احتمال زیاد هر چیزی را در این مورد دیده و شنیده‌اند. هر چقدر هم سؤال شما مسخره یا خجالت‌آور به نظر برسد، نه‌ تنها متخصص لیزر‌درمانی شما، پاسخ‌های مورد نیازتان را خواهد داشت، بلکه احتمالاً سؤال شما را قبلاً چندین بار از دیگران شنیده است. پس خجالت نکشید!

خرید دستگاه لیزر

هرچند، اگر آن‌قدر مضطرب هستید که نمی‌توانید به صورت حضوری با متخصص لیزر‌درمانی خود صحبت کنید، در اینجا برخی از خجالت‌آور‌ترین سوالات در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر را پاسخ داده‌ایم:


آیا از بین بردن موهای زائد با لیزر، جوش‌ها را نیز از بین می‌برد؟

جوش زدن بر روی پوست چندین دلیل مختلف دارد که شایع‌ترین آن‌ها انتقال حجم زیادی از باکتری‌ها از لباس و دست‌ها، عدم تعادل هورمونی، و موهای زیر‌پوستی است. موهای زیر‌پوستی، اغلب اوقات توسط پوست به عنوان عاملی خارجی شناخته می‌شوند، و موجب می‌شوند که پوست واکنشی مشابه با روشی که در مقابل باکتری‌ها واکنش نشان می‌دهد را انجام دهد.


به همین دلیل آسیب این موها به پوست، تا زمانی که به سطح پوست راه پیدا کنند، ادامه می‌یابد، واکنش پوست نسبت به موهای زیر‌پوستی حتی ممکن است شدیدتر از باکتری‌ها نیز باشد. بنابراین، بله، اگر دلیل جوش زدن شما رشد افراطی موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد با لیزر، به کاهش جوش نیز کمک خواهد کرد.

افراد معمولاً این نوع جوش را بیشتر در اطراف ابروها، روی خط چانه، لب بالایی، خط بیکینی، و روی سینه و پشت تجربه می‌کنند؛ و از آزار و خارش این جوش‌ها به ستوه می‌آیند، و نمی‌توانند به درستی آن‌ها را مدیریت کنند. اگر دلیل جوش زدن شما این موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد، تنها راه حلی است که تضمین می‌کند دیگر هیچ مویی در محل درمان‌شده، رشد نکند.


آیا در زمان از بین بردن موهای زائد در نواحی بیکینی یا برزیلی، کاملا از کمر به پایین لخت هستم؟

بسته به اینکه چه ناحیه‌ای از بدن شما تحت درمان قرار دارد، ممکن است در حین جلسه درمانی خود، قادر به پوشیدن لباس زیر نباشید. به این فرآیند مانند ملاقاتی با متخصص زنان فکر کنید، با این تفاوت که از بین بردن موهای زائد تجربه‌ای با شدتی بسیار کمتر است. زمانی که تحت درمان در ناحیه بیکینی یا برزیلی کامل قرار دارید، متخصص پزشکی لیرز‌درمانی شما، حوله‌ای برایتان فراهم می‌کند تا مناطقی که تحت درمان نیستند را بپوشانید. کل فرآیند بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد، به همین دلیل مراجعین حس در معرض نمایش بودن را پیدا نخواهند کرد.

به‌منظور راحتی بیشتر در طول جلسات درمانی، درخواست کنید هر جلسه توسط متخصص یکسانی تحت درمان قرار بگیرید. این‌طور، مقداری شناخت از متخصص شخصی خود پیدا می‌کنید. به علاوه، می‌توانید وسایلی مانند موبایل یا کتاب همراه خود بیاورید، یا به سادگی زمان را با گفت‌و‌گو بگذرانید. به مرور زمان، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.


آیا لیزر برزیلی شامل ناحیه معقدی نیز می‌شود؟

بله، در صورت تمایل شما، شامل این ناحیه نیز می‌شود. لیزر برزیلی به شما اجازه می‌دهد نسبت به خط بیکینی، موهای زائد نواحی بیشتری را از بین ببرید؛ اما این مسئله به این معنا نیست که شما اجباری به لیزر تمام این نواحی خواهید داشت. بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند یک خط فرود(مانند باند فرود هواپیما) یا تکه کوچکی از مو در این ناحیه باقی بگذارند، اما موهای زائد ناحیه مقعدی را از بین ببرند. گرفتن این تصمیم کاملاً بر عهده شماست. به دلیل اینکه این ناحیه حساسیت بالایی دارد، از متخصص لیزر‌ خود بخواهید بی‌حس‌کننده مناسبی به شما پیشنهاد دهد، شاید نیاز باشد بی‌حس‌کننده را شخصاً‌ تهیه کنید، و برای جلسات درمانی همراه خود بیاورید.
کسب آمادگی کامل قبل از هر جلسه درمانی از بین بردن موهای زائد، بهترین رویکرد است.

آیا از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر، موهای زبر صورت را نیز از بین می‌برد؟

در حالی که آقایان بیشتر به‌منظور خلاصی از آزار و خارش پوستی، لیزر موهای صورت را انجام می‌دهند، اغلب اوقات هدف خانم‌ها از لیزر موهای زائد از بین بردن موهایی که همانند ته ریش می باشند و برای آن ها خجالت آور است. بسیاری از خانم‌ها موهای روشن زیادی در صورت خود دارند، که باعث می‌شود درمان موهای صورت خانم‌ها یکی از غیر‌قابل ‌پیش‌ بینی‌ترین نواحی برای لیزر موهای زائد باشد. نتایج حاصل‌شده به رنگ و ضخامت موهای شما، و همچنین رنگ پوست شما بستگی دارد؛ پس بهتر است برای به دست آوردن بهترین تخمین از نتایج مورد انتظار، با متخصص لیزر موهای زائد خود مشورت کنید. هرچند، تمامی درمان‌های مؤثر، موهای زبر را از بین می‌برند، و پوست شما را کاملاً نرم و صاف می‌کنند.

من موهای زیادی در نواحی گوش و یا بینی دارم، آیا می‌توان با استفاده از لیزر آن‌ها را از بین برد؟

بله! وقت خود را با اصلاح این موها تلف نکنید، در حالی که می‌توانید کاملاً از شر این موها خلاص شوید، یا به شکل چشمگیری میزان آن‌ها را کاهش دهید. لیزر این نواحی نیازمند دقت زیادی است؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای لیزر موهای این نواحی حساس، متخصص لیرزی با سابقه و تجربة بالا پیدا کنید. وجود موهای داخل گوش و بینی بی‌دلیل نیست؛ مثلاً دلیل وجود موهای بینی خصوصاً در فیلتر کردن مواد سمی است، که داخل ریه نشوند. با متخصص خود مشورت کنید، تا بهترین گزینة شخصی را پیدا کنید.

آیا می‌توان موی روی بند انگشتان را نیز با لیزر از بین برد؟

مشابه موی صورت، سطح موفقیت در از بین بردن موهای دست و پای شما نیز به رنگ و ضخامت مو و پوست شما بستگی دارد. از بین بردن موهای روشن می‌تواند دشوار‌تر باشد، اما اگر حجم و اندازه موها به میزانی باشد که به‌دنبال از بین بردن دائمی آن‌ها باشید، خانم‌ها از پرس‌و‌جو درباره آن خجالت می‌کشند. لیزر این ناحیه شاید به اندازi برخی نواحی دیگر زبان‌زد نباشد، اما در هر حال برای بعضی از خانم‌ها و حتی برخی از آقایان، مسئله‌ای خجالت‌آور است.
خرید لیزر تیتانیوم در نویان طب مانلی

آیا لیزر موهای زائد کمر، در خانم‌ها نیز انجام می‌شود؟

شاید خانم‌ها تمایلی به اذعان به این مسئله نداشته باشند، اما ژن‌ها در مورد این‌که موهای زائد در چه قسمت‌هایی از بدن رشد کنند، زیاد ملاحظه‌کار نیستند! افرادی که موهای تیره‌ای دارند، متوجه می‌شوند که موی تیره تقریباً در تمام نقاط بدن می‌روید، حتی کمر؛ که مسلماً وجهه جالبی نیست. لیزر موهای زائد کمر در بین افرادی که برای اولین بار به کلینیک‌های از بین بردن موهای زائد مراجعه می‌کنند، درخواستی رایج است؛ پس نیاز نیست در این مورد خجالت بکشید. رویش موهای زائد در نواحی سینه و کمر خانم‌ها، از آن‌چه فکر می‌کنید مشکل رایج‌تری است!
 

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو 2024 بروزترین نسخه

۱۹ بازديد

بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 و 2024 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که سایر دستگاه‌ها در گذشته از آنها برخوردار نبودند. این ویژگی‌ها سبب شده تا امروزه لیزر درمانی به صورت کاملا ایمن و بهداشتی انجام شود. بنابراین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه‌های 2023 برای هر نوع کلینیک زیبایی بسیار مهم است. برخی از ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های لیزر عبارتند از:

نوع لیزر

انواع مختلف لیزرها برای کاهش موهای زائد استفاده می‌شوند. لیزرهای دایود، Nd:YAG، Alexandrite، و دیگر انواع لیزرها ممکن است برای مناطق و نوع پوست مختلف مؤثر باشند. هر نوع لیزر ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تنظیمات قدرت و انرژی

یک دستگاه لیزر باید امکان تنظیم قدرت و انرژی لیزر را برای تطابق با نوع پوست و میزان رشد موها فراهم کند. این تنظیمات باید به متخصص اجازه دهند که دقیقاً فراپارامترهای لازم را برای هر فرد تعیین کند. به همین منظور حین خرید دستگاه لیزر باید به این نکته توجه کنید.

سیستم خنک‌کننده قوی

لیزرها گرمای زیادی تولید می‌کنند. وجود یک سیستم خنک‌کننده به کنترل حرارت و جلوگیری از آسیب به پوست کمک می‌کند. بنابراین حین عملیات لیزر فرد دچار آسیب یا درد نخواهد شد. وجود سیستمی برای خنک کردن پوست قبل و بعد از هر لیزرپلاسی می‌تواند به کاهش علائم التهاب و سوزش کمک کند.

اندازه لیزر و ناحیه تحت پوشش

دستگاه باید دارای سایز و ابعاد مناسب برای پوشش ناحیه مورد نظر (مثلاً صورت، گردن، پاها) باشد تا فرآیند به‌صورت سریع و کارآمد انجام شود.

وجود سنسورهای ایمنی

دستگاه باید دارای سنسورهای ایمنی باشد تا در صورت لمس پوست یا حرکت ناخواسته، لیزر قطع شود و آسیب به پوست جلوگیری شود.

تنظیمات چندپالسی

برخی از دستگاه‌ها امکان تنظیم تعداد پالس‌های لیزر در هر ثانیه (تنظیمات چندپالسی) را فراهم می‌کنند که به افزایش دقت و کارآیی کمک می‌کند.

صفحه نمایش و کنترل

دستگاه باید دارای یک واحد کنترل با صفحه نمایش مناسب برای تنظیمات و کنترل راحت باشد. قبل از استفاده از هر دستگاه لیزر، بهتر است توسط یک متخصص پوست و زیبایی مورد مشاوره قرار گیرید تا نوع مناسبی انتخاب شود و تنظیمات به درستی انجام شود. خرید لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر حال حاضر، دستگاه لیزر تیتانیوم است. لیزر تیتانیوم پلاس امکانات فوق‌العاده‌ای را به اپراتور و بیمار ارائه می‌دهد که همین امر سبب رضایت بیشتر بیماران می‌شود. این لیزر با سیستم خنک‌کنندگی بالا برای جلوگیری از سوختگی پوست و همچنین کاهش درد بسیار مناسب است. در حین فرایند انجام لیزردرمانی، بیمار هیچگونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد. بنابراین خرید لیزر تیتانیوم برای همه کلینیک‌ها امری مهم و ضروری است. این دستگاه دارای توان‌های مختلف 1200، 1600 و 2000 وات را دارد.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار

اغلب دستگاه‌های لیزر موهای زائد، از یک نوع خاص از طول موج لیزر را استفاده می‌کنند. رایج‌ترین طول موج در دستگاه‌های لیزر عبارت است از: • طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر • طول موج دایود یا 808 نانومتر • طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هر یک از طول موج‌های بالای ویژگی‌های خاص و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که در رنگ پوست و مو موجود بوده و رنگ پوست و موی شما را تعیین می‌کند. دستگاه‌های محبوب در سال 2023، کلیه طول موج‌های بالا را به طور همزمان باهم ترکیب می‌کند و سپس آن را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از ویژگی دستگاه تیتانیوم پلاس که آن را به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر مجزا و متفاوت کرده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتری است. این طول موج علاوه بر لیزر موهای زائد سبب سفید شدن پوست نیز می‌شود. به همین منظور کاربران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. این امر برای برخی نقاط بدن مانند زانو، زیر بغل و بیکینی مهم و حائز اهمیت است. چرا که این مناطق به دلیل شیو در اغلب موارد دچار تیرگی می‌شوند. از دیگر تفاوت‌های لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان به ظاهر زیبا و استایل مدرن آن اشاره نمود. این دستگاه به نسبت سایر نسخه‌های قبلی ظاهر و استایل مدرن‌تری دارد، سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس دیگر جای حرف برای هیچ‌کس نذاشته است. چرا که این ویژگی به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر کاملا به روز شده است و اپراتور می‌تواند دستگاه را حتی از راه دور نیز کنترل و مدیریت کند.تفاوت کلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس به نسبت سایر نسخه‌های قبلی قدرت، سرعت و هوشمندی بالای آن است. به همین منظور کاملا معقولانه است که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به نسبت سایر دستگاه‌های قدیمی گران‌تر باشد. همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی است که همه این ویژگی‌ها این محصول را به نسبت سایر محصولات متمایز کرده است. برخی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر است:
  1. دارای صفحه نمایشگر بزرگ (نمایشگر 15.6 اینچی)
  2. سرعت بسیار بالا، این دستگاه دارای اسپات سایز بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی است.
  3. دارای پلتفرم دو زبانه
  4. 2 سال گارانتی بی‌قید شرط و بدون محدود تعداد شات‌های مصرفی
  5. ارائه 10 سال خدمات پس از فروش
  6. قیمت به نسبت کیفیت مناسب و مقرون به صرفه
  7. پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در سال 2023 در کشور چین

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024 در نویان طب مانلی

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2024، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است، این از فناوری خنک‌کنندگی بالا در جهت حذف موهای زائد بهره می‌گیرد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند، این دستگاه به همراه طول موج لیزر با شات همزمان، رشته‌های مو را مورد هدف قرار می‌گیرد، این دستگاه از فناوری خنک‌کنندگی ICE PLUS برخوردار است و از گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند. برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پرو عبارت است از: • پوست صاف و بدون مو • درمان راحت و بدون درد • مناسب برای انواع پوست • درمان سریع و ایمن

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو یادداشت پایانی

همانطور که در بالا مطالعه کردید دو دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر تیتانیوم پرو بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 هستند و در سال 2024 خواهند بود. به همین منظورها کلینیک‌های زیبایی برای خرید دستگاه لیزر باید از بهترین دستگاه‌ها بهره بگیرند. چرا که با بهره از بهترین دستگاه و انجام لیزر ایمن و بدون درد سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان می‌شود، برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره خرید و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید. 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

اولین مطالب آزمایشی من

۱۸ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۸ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.