خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو 2024 بروزترین نسخه

معتبرترین شرکت واردکننده تجهیزات پزشکی و کلینیکی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو 2024 بروزترین نسخه

۲۰ بازديد

بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 و 2024 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که سایر دستگاه‌ها در گذشته از آنها برخوردار نبودند. این ویژگی‌ها سبب شده تا امروزه لیزر درمانی به صورت کاملا ایمن و بهداشتی انجام شود. بنابراین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه‌های 2023 برای هر نوع کلینیک زیبایی بسیار مهم است. برخی از ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های لیزر عبارتند از:

نوع لیزر

انواع مختلف لیزرها برای کاهش موهای زائد استفاده می‌شوند. لیزرهای دایود، Nd:YAG، Alexandrite، و دیگر انواع لیزرها ممکن است برای مناطق و نوع پوست مختلف مؤثر باشند. هر نوع لیزر ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تنظیمات قدرت و انرژی

یک دستگاه لیزر باید امکان تنظیم قدرت و انرژی لیزر را برای تطابق با نوع پوست و میزان رشد موها فراهم کند. این تنظیمات باید به متخصص اجازه دهند که دقیقاً فراپارامترهای لازم را برای هر فرد تعیین کند. به همین منظور حین خرید دستگاه لیزر باید به این نکته توجه کنید.

سیستم خنک‌کننده قوی

لیزرها گرمای زیادی تولید می‌کنند. وجود یک سیستم خنک‌کننده به کنترل حرارت و جلوگیری از آسیب به پوست کمک می‌کند. بنابراین حین عملیات لیزر فرد دچار آسیب یا درد نخواهد شد. وجود سیستمی برای خنک کردن پوست قبل و بعد از هر لیزرپلاسی می‌تواند به کاهش علائم التهاب و سوزش کمک کند.

اندازه لیزر و ناحیه تحت پوشش

دستگاه باید دارای سایز و ابعاد مناسب برای پوشش ناحیه مورد نظر (مثلاً صورت، گردن، پاها) باشد تا فرآیند به‌صورت سریع و کارآمد انجام شود.

وجود سنسورهای ایمنی

دستگاه باید دارای سنسورهای ایمنی باشد تا در صورت لمس پوست یا حرکت ناخواسته، لیزر قطع شود و آسیب به پوست جلوگیری شود.

تنظیمات چندپالسی

برخی از دستگاه‌ها امکان تنظیم تعداد پالس‌های لیزر در هر ثانیه (تنظیمات چندپالسی) را فراهم می‌کنند که به افزایش دقت و کارآیی کمک می‌کند.

صفحه نمایش و کنترل

دستگاه باید دارای یک واحد کنترل با صفحه نمایش مناسب برای تنظیمات و کنترل راحت باشد. قبل از استفاده از هر دستگاه لیزر، بهتر است توسط یک متخصص پوست و زیبایی مورد مشاوره قرار گیرید تا نوع مناسبی انتخاب شود و تنظیمات به درستی انجام شود. خرید لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر حال حاضر، دستگاه لیزر تیتانیوم است. لیزر تیتانیوم پلاس امکانات فوق‌العاده‌ای را به اپراتور و بیمار ارائه می‌دهد که همین امر سبب رضایت بیشتر بیماران می‌شود. این لیزر با سیستم خنک‌کنندگی بالا برای جلوگیری از سوختگی پوست و همچنین کاهش درد بسیار مناسب است. در حین فرایند انجام لیزردرمانی، بیمار هیچگونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد. بنابراین خرید لیزر تیتانیوم برای همه کلینیک‌ها امری مهم و ضروری است. این دستگاه دارای توان‌های مختلف 1200، 1600 و 2000 وات را دارد.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار

اغلب دستگاه‌های لیزر موهای زائد، از یک نوع خاص از طول موج لیزر را استفاده می‌کنند. رایج‌ترین طول موج در دستگاه‌های لیزر عبارت است از: • طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر • طول موج دایود یا 808 نانومتر • طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هر یک از طول موج‌های بالای ویژگی‌های خاص و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که در رنگ پوست و مو موجود بوده و رنگ پوست و موی شما را تعیین می‌کند. دستگاه‌های محبوب در سال 2023، کلیه طول موج‌های بالا را به طور همزمان باهم ترکیب می‌کند و سپس آن را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از ویژگی دستگاه تیتانیوم پلاس که آن را به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر مجزا و متفاوت کرده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتری است. این طول موج علاوه بر لیزر موهای زائد سبب سفید شدن پوست نیز می‌شود. به همین منظور کاربران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. این امر برای برخی نقاط بدن مانند زانو، زیر بغل و بیکینی مهم و حائز اهمیت است. چرا که این مناطق به دلیل شیو در اغلب موارد دچار تیرگی می‌شوند. از دیگر تفاوت‌های لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان به ظاهر زیبا و استایل مدرن آن اشاره نمود. این دستگاه به نسبت سایر نسخه‌های قبلی ظاهر و استایل مدرن‌تری دارد، سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس دیگر جای حرف برای هیچ‌کس نذاشته است. چرا که این ویژگی به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر کاملا به روز شده است و اپراتور می‌تواند دستگاه را حتی از راه دور نیز کنترل و مدیریت کند.تفاوت کلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس به نسبت سایر نسخه‌های قبلی قدرت، سرعت و هوشمندی بالای آن است. به همین منظور کاملا معقولانه است که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به نسبت سایر دستگاه‌های قدیمی گران‌تر باشد. همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی است که همه این ویژگی‌ها این محصول را به نسبت سایر محصولات متمایز کرده است. برخی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر است:
  1. دارای صفحه نمایشگر بزرگ (نمایشگر 15.6 اینچی)
  2. سرعت بسیار بالا، این دستگاه دارای اسپات سایز بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی است.
  3. دارای پلتفرم دو زبانه
  4. 2 سال گارانتی بی‌قید شرط و بدون محدود تعداد شات‌های مصرفی
  5. ارائه 10 سال خدمات پس از فروش
  6. قیمت به نسبت کیفیت مناسب و مقرون به صرفه
  7. پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در سال 2023 در کشور چین

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024 در نویان طب مانلی

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2024، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است، این از فناوری خنک‌کنندگی بالا در جهت حذف موهای زائد بهره می‌گیرد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند، این دستگاه به همراه طول موج لیزر با شات همزمان، رشته‌های مو را مورد هدف قرار می‌گیرد، این دستگاه از فناوری خنک‌کنندگی ICE PLUS برخوردار است و از گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند. برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پرو عبارت است از: • پوست صاف و بدون مو • درمان راحت و بدون درد • مناسب برای انواع پوست • درمان سریع و ایمن

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو یادداشت پایانی

همانطور که در بالا مطالعه کردید دو دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر تیتانیوم پرو بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 هستند و در سال 2024 خواهند بود. به همین منظورها کلینیک‌های زیبایی برای خرید دستگاه لیزر باید از بهترین دستگاه‌ها بهره بگیرند. چرا که با بهره از بهترین دستگاه و انجام لیزر ایمن و بدون درد سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان می‌شود، برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره خرید و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید. 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.