محدودیتی در اجاره دستگاه لیزر وجود دارد؟

معتبرترین شرکت واردکننده تجهیزات پزشکی و کلینیکی

محدودیتی در اجاره دستگاه لیزر وجود دارد؟

۱۹ بازديد
ما اینجا در شرکت تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی شرایطی رو فراهم کرده که امکان اجاره دستگاه لیزر رو داشته باشید و به درآمد مورد نظر خود برسید وکسب درآمد کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
اول به خود اجاره دستگاه لیزر بپردازیم.
قاعدتا اگر شما یک مرکز زیبایی تخصصی را اداره می‌کنید به تجهیزات باکیفیتی نیاز دارید. باوجود صدها مدل دستگاه لیزر در بازار، بی‌شک تهیه آخرین‌مدل هزینه زیادی را به همراه دارد. علاوه بر قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی هستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به آموزش ضعیف کارکنان، تهیه تجهیزات منسوخ‌شده و خرید تجهیزاتی شود که هزینه ارتقا و سرویس ‌دهی بسیار بالایی را به کلینیک تحمیل می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اجاره دستگاه لیزر یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گسترش بیزینس و اضافه کردن درمان‌های پزشکی جدید به لیست خدمات کلینیک و مطب پزشکان متخصص است.
مزایای اجاره دستگاه لیزر
 
 
اجاره کردن دستگاه لیزر می‌تواند مشکلات مربوط به سرمایه اولیه را تا حد قابل‌ملاحظه‌ای برطرف کند. پیش از هر چیزی تهیه فضای مناسب برای راه‌اندازی کلینیک یک‌قدم پرهزینه و چالش‌برانگیز است، اما با رنت دستگاه لیزر و ارائه خدمات درمانی مانند رفع موهای زائد از طریق این تکنولوژی، می‌توان هزینه‌های مربوط به فضا و تجهیزات پزشکی را کاهش داده و مطب را به یک مکانی سودآور تبدیل کرد. گسترش خدمات درمانی نیز باعث ماندگاری شما در فضای رقابتی و حرفه‌ای می‌شود. علاوه بر آن در هنگام اجاره لیزر، عملاً هزینه‌های مربوط به نگهداری و فرسودگی دستگاه بر عهده شما نخواهد بود.
دستگاه لیزر مو محبوب‌ترین و پرسودترین لیزر برای اجاره و ارائه خدمات در کلینیک‌های زیبایی می‌باشد. خرید دستگاه­­‌های گران قیمت زیبایی همواره برای صاحبان کلینیک­‌ها و متخصصین زیبایی چالش برانگیز بوده ­است. تنوع بسیار بالای این گروه از محصولات خریداران را در انتخاب بهترین دستگاه دچار تردید می‌­کند و تهیه‌ی آخرین مدل‌­های موجود در بازار نیز هزینه‌­ی زیادی را به دنبال دارد­. هم­چنین با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، دستگاه خریداری شده ممکن است به تدریج منسوخ شود و کارآمدی آن کاهش یابد؛ بدین ترتیب سرمایه ­گذاری شما با تهدید روبرو خواهد شد.
 
 
اینجا اگر بخواهیم کلی بگیم، توصیه می­شود پیش از خرید دستگاه­­‌های گران ­قیمت مانند لیزر مو، سوالات زیر را درباره‌­ی کسب و کار خود مورد بررسی قرار دهید:
هزینه های اجاره دستگاه لیزر مو چقدر است؟
 
آیا تعداد مشتری کافی برای توجیه چنین سرمایه‌گذاری دارید؟
 
هزینه تبلیغات برای خدماتی که ارائه می‌دهید چقدر خواهد بود؟
هزینه‌­های نگهداری دستگاه لیزر مو چقدر است؟ چه قطعاتی نیاز به تعویض منظم دارند؟
آیا اجاره دستگاه لیزر مو بصرفه‌تر نیست؟
آیا دستگاه خریداری­ شده شامل ضمانت نامه می­‌باشد؟ هزینه‌­های گارانتی آن چقدر است؟
آیا شرکت موردنظر توانسته است رضایت مشتریان پیشین خود را در زمینه‌­ی پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش کسب کند؟
سرمایه موردنیاز برای رنت دستگاه لیزر
اگر انتخاب شما اجاره دستگاه لیزر است طبیعتاً هزینه کمتری را نسبت به خرید دستگاه پرداخت خواهید کرد اما لازم است به‌طور مداوم به پرداخت‌های ماهیانه ادامه دهید. ازآنجاکه پرداخت‌های مربوط به رنت دستگاه لیزر نسبت به هزینه خرید آن کم است شما می‌توانید با اضافه کردن دستگاه به کلینیک و افزایش سطح کیفیت خدمات درمانی خود، خیلی سریع سود کسب کنید
اگرچه مالکیت دستگاه اصلی‌ترین مزیت خرید دستگاه لیزر است اما هزینه بالای خرید دستگاه چالش بزرگ‌تری است. در هنگام خرید دستگاه لیزر علاوه بر قیمت دستگاه لازم است هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری را نیز در نظر بگیرید. حتی به‌روزترین و گران قیمت‌ترین دستگاه‌ها نیز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای نیاز دارند.
اساساً قیمت خرید و اجاره دستگاه لیزر به مدل دستگاه و تعداد شات‌های آن بستگی دارد.
واقعیت‌های اجاره دستگاه لیزر
 
 
اجاره دستگاه لیزر، مرکز درمانی شمارا از مسئولیت‌های مربوط به خرید دستگاه نجات می‌دهد. درواقع ممکن است علاوه بر اجاره دستگاه بتوانید از خدمات تکنسین حرفه‌ای شرکت ارائه‌دهنده لیزر اجاره‌ای نیز استفاده کنید. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، دیگر مجبور نیستید مراحل مربوط به صدور گواهینامه لیزر را طی کنید.
 
نویان طب مانلی واردکننده و تولیدکننده انواع دستگاه های کلینیکی و زیبایی و لیزر
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.